poniedziałek, 21 maja 2012

portal Kobiecym Okiem!

Cześć Kochani :-*

Oficjalnie oświadczam,że ruszył portal Kobiecym Okiem (  www.kobiecymokiem.pl ) w którym prowadzę dział mody! Na stronie znajdziecie mnóstwo ciekawych informacji jak w łatwy sposób i bez wielkiego wysiłku zostać kobietą idealną! :) 
ZAPRASZAM!






Dodatkowo dla wszystkich dziewczyn, które same zajmują się stylizacją, prowadzą swoje blogi, kochają modę i śledzą najnowsze trendy mamy propozycję! Specjalnie dla Was stworzyliśmy w dziale Moda miejsce, w którym chcemy Was wyróżnić i pokazać naszym czytelniczkom - http://www.kobiecymokiem.pl/moda/blogerki/79-pokaz-swoj-styl.html


CZEKAM NA ZGŁOSZENIA ! :)

11 komentarzy:

  1. Zgłoszenie wysłane;) Życzę sukcesów z nowym portalem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zajrzę- nie raz! :D Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz zaglądałam i bardzo fajnie to wszystko wygląda;) aż skorzystam z tego zgłoszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten nowy portal zapraszam do mnie do deserlandii

    zapraszam do mnie na konkursik Dbam o siebie www.deserlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :) będę zaglądać :) może skorzystam ze zgłoszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog !! wpadnij do mnie w wolnej chwili ;)

    http://illicitfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nono nie pogadasz :)
    będe zaglądać z całą pewnościa :) fajnie, kolorowo, przejrzyście:) wsam raz jak dla nas kobitek :) gratuluje i życzę powodzenia :)
    Buziaczki :)
    p.s.
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Autorka bloga już jest ideałem...

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się to wszystko jakoś nie bardzo podoba. tu się nic nie dzieje, tam się nic nie dzieje. wieje nudą. życzę zmian.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji moich wpisów ! :)