niedziela, 12 lutego 2012

pudrowy róż.

Cześć Kochani!

Dzisiejsza piękna pogoda zmotywowała mnie do zrobienia dla Was nowego postu z outfit'em. Przedstawiam Wam mój ulubiony żakiet , który znalazłam w Bershce. Uwielbiam go za jego krój i kolor , który w tym sezonie jest jak najbardziej 'na czasie' . Planuję jeszcze zaopatrzyć moją szafę w kilka skarbów w kolorze miętowym i morelowym.
Nie wiem jak Wy , ale ja jestem zakochana w pastelowych kolorach ♥






 






bluzka - H&M
żakiet - BERSHKA
spodnie - BERSHKA
torebka - ZARA
buty - DeeZee

104 komentarze:

  1. piękna marynarka, cudownie Ci w niej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie rewelacja. Również zakochuje się w pastelach!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten żakiet i fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To sa te nowe zakiety?? super tez sie na niego czaje ale Bershka daleko ode mnie wiec musze sie wybrac na zakupy. Chcialabym seledynowy albo mietowy zakiet :) ale nigdzie takiego nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :) + te przecudne włosy <3 jaką farba je farbujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny strój. Taka sportowa elegancja, mój styl :) mam tę samą marynarkę tylko w kremowym kolorze, bo w różowej ( jako blondynka ) wydawałam się sobie trochę za słodka... Tobie za to bardzo pasuje. Można wiedzieć w jakiej cenie bluzka z h&m? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każda bloggerka ma buty z DeeZee też mi się marzą ale niestety nie mają tam na mnie numeru (wszystkie są za duże na moje mikro stopy) :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny żakiet!! Z aktualnej kolekcji? też marz mi się taki, bo uwielbiam pastele :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam Twoje stylizacje! <3 Minimalistyczne jednak bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz! :) z resztą jak zwykle:* ja tez uwielbiam pastelowe kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna marynarka!!:)
    uwielbiam takie delikatne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  12. TO JA TWOJA GORKA.
    do zdjęć to się kurtki nie ubiera, a przed uczelnią narzeka na mrozy. mhm. jasne! mam na Ciebie haka kochaniutka ;-))

    tęsknię soł macz!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :) zakochałam się w tej torebce - jest mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny outfit, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz i ta torebka- jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze wyglądasz stylowo i świetnie :)
    lubię Twój blog!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna marynarka! Też chcę taką;)
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula i marynarka urzekła mnie najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  20. mam pytanie czy bluzka jest teraz do kupienia w h&m ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bluzka jest z nowej kolekcji :)
      jest jeszcze w kolorze czarnym.

      Usuń
    2. dziękuję ci za odpowiedz :)

      Usuń
  21. Miałam kupować tą torebkę... ajjj i chyba trochę żałuję :P super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. szykownie i elegancko :) marynarkę masz nieziemską :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żakiet, koszula i torebka są superowe:) Bardzo,ale to bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś moja mama miała zamiar zakupić taką bluzkę z H&Mu jak ty masz, niestety nie było rozmiarów już mniejszych:) Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  25. na początku miałaś lepsze zdjęcia. te są takie lansiarskie. sory.

    OdpowiedzUsuń
  26. Żakiet jest świetny, genialny kolor <3 !

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uwielbiam pastele <3
    Świetny outfit, uwielbiam tę torebkę! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja!przymierzam się do zakupu marynarki,ale nie wiem jeszcze w jakim kolorze;p może zdecyduje się na kilka;)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. ten pudrowy róż i biała koszula wspaniale komponują się ze śniegiem w tle xD

    OdpowiedzUsuń
  30. dziekuje bardzo! ja rowniez uwielbiam pastelowe kolory.... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja!!! zapraszam do mnie -http://retroszafa-andzi7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny i ładny kolor marynarki i fajna torebka

    OdpowiedzUsuń
  33. mam nadzieję, że już niedługo mój taki będzie. ładny kolor marynarki ;)
    również dodaję do obserwujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. swietna stylizacja, <3 buty, zakiet

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam pudrowy róż, kojarzy m isie tak wiosennie ;)) ślicznie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję bardzo do Ciebie również będę zaglądać:D
    zapraszam na fcb:)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowny look, wyglądasz bardzo smakowicie :P:)
    a marynarkę sama mam i ją uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę żakietu, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę tego żakietu, jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za odwiedziny :) z miłą chęcią będę zaglądać! Żakiet fantastyczny i fajnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zdjęcia, ciekawa stylizacja no i ta torba <3 Może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  42. super stylizacja i świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka i buty są mega .!!!
    i świetne dobranie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Torebka i buty ekstra! :) Super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna marynarka, jednak "zlała" się z tą białą koszulą i straciła swój urok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. masz sliczny kolor włosów! swietny set- piękna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  47. genialnie. ;) uwielbiam twoje stylizacje i Twojego bloga<3

    OdpowiedzUsuń
  48. Zestaw jest przecudowny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. fajny zestaw :) torba jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Żakiet prześwietny! :) Aż chce się na niego patrzeć. Najbardziej podoba mi się torebka, sama szukam czegoś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Idealna torebka i świetny zestaw ;) Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzięki za odwiedziny, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny żakiet! bardzo ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny set, a torebka jest boska. Również dodajemy do obserwowanych - świetny blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam pudrowy roz :) Sliczna torebka !
    Btw. blog jest swietny, rowniez obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja już mam Cię w obserwowanych. :) Dziękuję. :*

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie wyglądasz, fajna marynarka. ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Boska torebka i fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  59. SWIETNY BLOG :O
    Podoba mi sie Twoj styl ;>
    Dodajemyy?;)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetna stylizacja ! :)
    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowna stylizacja! I ta marynarka <3
    Również dodaję do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dodaje do blog roll ;>
    swietny styl ! :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Marynarka i torebka, CUDO! <3

    http://elline-in-the-fashion-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej mam pytanie odnośnie butów ;) wygodne? ;d mam zamiar je kupic i zastanawiam sie czy warto gdyż nie chce kolejnej pary która będzie tylko stała i dobrze wyglądała ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. świetna marynarka !:)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  66. dziękuję Ci :)
    a Ty wyglądasz uroczo w tym zestawie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Hej, dzięki za komentarz. Tak się cieszę, że przepisy komuś się przydadzą! :) Jakbyś miała jakieś pytania lub uwagi, to oczywiście pytaj, chętnie odpowiem. :)

    Świetny blog, robisz boskie stylizacje. Nie zawsze trafiasz w styl, w którym się ubieram, ale z pewnością niektóre Twoje zestawy będą dla mnie inspiracją. Fajnie, lekko, naturalnie... podoba mi się. Obserwuję i lubię na facebooku oczywiście. I przy okazji, jeżeli masz ochotę, to zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu, chociaż pewnie widziałaś już odnośnik na blogu.

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na nowości!

    OdpowiedzUsuń
  68. dziekuje bardzo za dodanie do obs. również dodaje Twojego bloga ;) masz świetny styl

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuję za odwiedziny :) również obserwuję!!
    bardzo podoba mi się ten zestaw:)
    a o torebce to już nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  70. piękna marynarka a torebka to takie drapieżne dopełnienie całości :P

    OdpowiedzUsuń
  71. Fantastyczna marynarka! Piekne fotki, ja Ciebie równiez z przyjemnością dodałam do obserwowanych. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  72. dziękuję ;*
    jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  73. duża kobita z cb sprzedawać kurtke w rozmiarze xxl musimy trochę schudnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w szczególności, że sprzedają kurtkę bo jest na mnie już za duża haha :d

      Usuń
    2. nie wiedziałam

      Usuń
  74. świetny kolor!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. marynarka jest cuuuudowna :)

    zapraszam do mnie http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  76. Marynarka jest cudna!:) Twoje zestawy bardzo mi się podobają!:) Także obserwuję i będę zaglądać częściej. Pozdrawiam

    dzastalandia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Pastelowe kolory są boskie:) świetny żakiet;) Również założyłam bloga dopiero zaczynam dodawać posty zapraszam http://my-blue-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Super stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :) http://smaczna-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. ojojojoj jakie cudeńko ! ♥ pozdr. ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji moich wpisów ! :)