środa, 15 lutego 2012

groszki.

Cześć Kochani!

Zima do nas wróciła w dużeeeeej ilości i za oknem jest pięknie. ♥ Co dzisiaj ubrałam pod gruby ciepły sweter? Moją nową koszulę w groszki , która oficjalnie stała się moim nr1 i malinową spódniczkę. Lubię proste,dziewczęce i nieskomplikowane zestawy. Mam nadzieję , że mój dzisiejszy set Wam się spodoba :)

PS: Planuję zorganizować konkurs w którym  do wygrania będzie karta podarunkowa do H&M chcecie? :)) 



 koszula - ATMOSPHERE
spódniczka - NEW YORKER
zegarek - ASOS

45 komentarzy:

  1. Świetna jest ta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie za mało zdjęć na tak fajny strój ! ;) Zgłaszam sprzeciw.

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piękna! pewnie, że chcemy konkurs:)
    PS. Sprzedajesz może coś na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! :))
      owszem sprzedaję : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22774596 zapraszam !

      Usuń
  4. O rany, pięknie!
    A konkurs chcemy, chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam zdjęcia, myślałam że to spódniczka ze Stradivariusa. W jakiej cenie jest w NY ? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją z rok temu na wyprzedaży za 19 zł :DD

      Usuń
    2. Ooooj. Że mnie tam nie było ;)

      Usuń
  6. Piękna koszula, też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja bym chciała być tak sczupła :D

    świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna koszula:)
    oczywiście, że chcemy konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam,Monia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna:P
    Oczywiście, że chcemy konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przymierzalam ta koszule w sklepie, jest naprawde ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula jest świetna! :) Super wygląda w połączeniu z czerwoną spódnicą <3

    OdpowiedzUsuń
  15. omg jestem pod wrażeniem tego zestawu. Bardzo kobieco, na poziomie!
    podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje bardzo za odwiedziny ;) ja rowniez dodaje Ciebie do obserwowanych - spodobal mi sie Twoj blog, swietne masz stylizacje ! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka jest śliczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przepięknie ;) można zapytać jak dawno kupowałaś ta koszule i jaka cena ?

    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! ;)
      koszule kupowałam niedawno w sklepie internetowym MONASHE! :)

      Usuń
  19. śliczna, śliczna, śliczna! ;* koszula jest zjawiskowa! A czerwony dodatek w postaci spódniczki, bomba! ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie że chcemy konkursy ! Dawaj ;P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna koszula!! Wyglądasz bardzo kobieco i elegancko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Konkurs chcemy ;)

    I fajne połączenie groszków ze spódnicą. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany, cudowna koszula! Poszukuję takiej! :P

    OdpowiedzUsuń
  24. super koszula, lubię groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietna koszula, nie wiem jak mogflam jej nie zauwayzc w primarku!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna koszula, ja też lubię groszki, piękny kolor spódniczki....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  27. koszulę masz świetną :) super wygląda ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. koszulka świetna, a spódniczka genialna, uwielbiam takie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ah, piękna koszula, kocham grochy! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękna koszula ♥

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialna spódniczka, prosta bez żadnych przesadnych dodatków - takie właśnie lubię ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji moich wpisów ! :)